BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 19, 2012

::cerita ngajo::

assalamualaikum...udah lama x coret pape kt cnie..lanie da selesai intebiu spp..skang tggu pglan penempatan ja..mudah2han dipermudahkan urusan penempatan..x mo jauh2..melaka or muar kalo bole..buat mase skang aku ngaja kt smk naning dulu..sandaran kate nye..smpi akhir buln 3..tp x pe la..rezeki ALLAH tue ade kt mane2 je ye x??alhamdulillah..dulunye aku x pena bawk keta lpas dpt lesen..akhirnya kini aku drive sendiri ke sekolah..jarak hampir 4okm..syukur juga ayh bg pnjam keta bru die..viva..x pe..nt aku da keje tetap..aku balas jase mak ayh abg2 n adik aku..dalam diam x diam..ade seseorang yg nk dtg lam idop aku..tp.......aku takot nak mengakuinye..takot2...kalo die bukn untukku..tp...papepun aku yakin dengan ketentuan ilahi..insyallah...

0 comments: