BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 25, 2011

::kenalkan diri::

assalamualaikum..terasa ingin mencoret sesuatu..meluahkan ape yg terpendam..tak kisahlah ade atau tidak yang membacanya..kehadiranku di bumi Allah yang indah ini disambut oleh kakitangan Hospital Muar ( kini Hospital Pakar Sultanah Fatimah )..kuar2 x ngis..upenye sejuk..dktor tepuk2 punggung sket....uweeeekkkk!!!!!!!!! haaaa ko..melaung 1 spital aku jerit..ape x nye..yg p tampo punggung aku sape suh..sakit woo..hahahaha...!! just joke..tue mama la yg cte..kalo mama tipu..mknenye aku taip nie tipu gak la..hehe..ermm..pe lg..ats aku de 2 abg..aku sorg je pompuan..adik aku pon laki2..jdnye aku x de kwn nk men ank patung ke..nk men mask2 ke kt u ma..so sad....huhuhu...mama cte time aku kecik dulu..aku x malu..hobi aku..merayap p uma jiran n borak ngn sesape je la kt uma jirn tue..seb bek dulu aku dok lam area kmpung..so sume knal la fmily aku..penh mama suh jge adik aku tido lam buai..dlm diam aku kuar senyap2 ikut pintu depn p sembang ngn arwah tok leman selang2 buah uma dr uma aku..tp aku rilek je..pasl aku tau..ayh sayng aku lebih..pasai pa??pasai aku sorg ja anak pompuan..jd..mama ckp..racun aku..penawar pon aku la..hahaha...

0 comments: