BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 3, 2010

::confuse::

aku dalam kekeliruan..adakah ini perasaan atau ego ku sahaja??
nthlah...
aku punya rakan lama..dari sekolah rendah..
tp..lpas abis upsr..aku ditawarkan ke asrama dan sekolah yang agak baik..
aku putus hubungan langsung dengan rakan2 yg lain..
di sekolah menengah..aku mencipta sejarah ku sendiri..
mencari rakan2 yang seangkatan denganku...'rakan2 yang sejiwa denganku..
lantas...sahabat sekolah rensah...luput bagaikan angin lalu..
kini..mereka muncul kembali..
sahabat yang akrab denganku..kini telah dijemput ilahi..
kini..mereka bersatu untuk mengadakan reunion...
aku serba salah..
mahu pergi atau tidak...
adakah kerana ego..aku tidak lagi mahu mengingati mereka...
tidak mahu menyedari kewujudan mereka..
aku keliru...
jika diadakan...pada siapa aku mahu pergi??
pada siapa aku mahu berbual??
mereka sedari sekolah rendah hingga menengah tidak berpisah...
sedangkan aku???merantau mencari ilmu..kesana kemari...
kini...aku dalam kekeliruan...
aku sudah tidak punya siapa lagi...
di alam persekolahan rendah daku...
haruskah aku pergi jika hanya menjdai tunggul yang tiada siapa ingin menyapa???
haruskah?????
bagaimana harus aku lakukan????
aku x punya sesiapa....
im alone here..there....

0 comments: